sobota 1. října 2016

Sehnala jsem poklad aneb, začínám renovovat starou truhlu

Byla to taková hurá akce, jeden den večer jsem ji viděla a druhý den jsem ji měla. Krásná, s půlkulatým víkem a čekala zrovna na mě. Začátek byl krušný, ještě stále není hotová, ale bude krásná. A tak jsem v sobotu začala...Vrtačka s drátěným ježkem...no makačka a bohužel to nechávalo rýhy. Ale kování tím šlo krásně. Pak bruska...ano super, šlo to, kdyby nedošly uhlíky a šla ještě nastartovat. No tak přišla nakonec na řadu horkovzdušná pistole. Vzala všechno tmavohnědé a dobře, jen cosi do žluta pod tím zůstalo. Trošku jsem to vzala louhem, ale taky žádný zázrak. Takže jsem ve fázi, kdy jedu ručně, smirglem a konečně to začíná vypadat podle mojich představ. Finální úprava bude jen nějaký vosk.


 Moje fyzické síly na obroušení kování nestačily. Ještě, že muž má pro mě pochopení.

Bude krásná, že? Své místo najde v obýváku pod schody. Ještě vybrat nějakou pěknou keramickou nebo kovanou úchytku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat